logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۸۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تهران:

13 آبان روز به بن بست رسیدن تفکرات ازناب امریکا است/ 13 آبان بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی

-13-آبان-روز-به-بن-بست-رسیدن-تفکرات-ازناب-امریکا-است-13-آبان-بیعت-دوباره-با-آرمان-های-انقلاب-اسلامی

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت:13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی،هیمنه استکبار را شکست و این روز ،روز بن بست تفکرات ازناب آمریکا محسوب می شود.

به گزارش موج رسا;سعید اوحدی در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان با اشاره به سه واقعه مهم و تاریخی ۱۳ آبان،اظهارداشت: با تبعید امام خمینی (ره) روز به روز ارتباط مردم ایران با امام بیشتر شد و ادامه این ارتباط زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ارتباط امام با مبارزیون و مردم  در دوران بازداشت زمینه سقوط ساختار منحوس پهلوی را فراهم کرد،افزود: پیروزی انقلاب اسلامی چشم جهانیان را خیره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر اصرار می کنیم ۱۳ آبان برگزار و پرچم امریکا و رژیم غاصب اسرائیل به آتش کشیده شود برای این است که خون شهدای بزرگی که تقدیم انقلاب اسلامی پایمال نشود.

اوحدی با اشاره به اینکه شهدای بزرگی همچون شهید بهشتی، رجایی و باهنر تقدیم نظام اسلامی شده است،بیان داشت: برای برافروختن این انقلاب بسیاری از عزیزان نظام اسلامی نیز به زندان روانه شدند.

وی گفت:۱۳آبان روز بزرگداشت عزیزانی است که امانت بزرگ برای نظام اسلامی محسوب می شوند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: ۱۳آبان روز بیعت با ارزش های امام و همه مبارزینی است که در تبعید برای آزادی و آزادگی  ملت ایران جهاد کردند.

اوحدی تصریح کرد: زمانی که امام خمینی (ره) تبعید شدند از ایشان پرسیده شد که با چه پشتوانه ای با رژیم تا بن دندان مسلح مبارزه می کنید، امام جواب دادند"سربازان من در گهواره ها هستند".

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان سال ۵۷ حدود ۶۵ دانش آموز در بیعت با آرمان های امام مظلومانه شهید شدند و با این شهادت این دانش آموزان پیش قراولان پیروزی انقلاب اسلامی شدند، افزود: به برکت صبر و کوشش امام و شاگردان ایشان انقلاب به ثمر نشست.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب آمریکای جنایتکار که ایران را را به عنوان جزیره ثبات و   آرامش خود از دست داده بود توطئه های خود را علیه نظام اسلامی آغاز کرد، افزود: چهل سال است که استکبار خواب آرام ندارد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران سفارتخانه آمریکا در ایران را جاسوخانه ای برای این کشور عنوان کرد و گفت: به برکت نگاه دقیق دانشجویان خط امام این سفارتخانه در ایران تسخیر و فعالیت های جاسوسی متوقف شد.

اوحدی بیان داشت: 13 آبان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای سربلندی انقلاب اسلامی شد و این روز هیمنه امریکا شکست.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی می بندند، ادامه داد:13 آبان روز به بن بست رسیدن تفکرات ازناب امریکا محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به ویژه آمریکا تمام شگردهای خود را از طریق مذاکره،فرستادن سفرا،حمله نظامی و تحریم و تهدید به کار بسته است اما به اهداف خود نرسیده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی ۴۰ سال مبارزه با آمریکا و ایادی آن آغاز شد و زمانی که در دریای خلیج فارس هموطنان ما با سقوط هواپیما به شهادت رسیدند، مدعیان حقوق بشری این اعمال ننگین آمریکایی را محکوم نکردند.

اوحدی افزود:این شجره طیبه که با خون شهدا آبیاری شده است،همیشه پیروز بوده و  بن بست و شکست برای آمریکا و ایادی آن رقم زده شده است.

وی بیان داشت: به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه،امروز نظام اسلامی قدرت برتر موشکی جهان بوده و در تولید انبوه جنگنده شکاری کوثر به موفقیت های چشمگیری دست یافته است که این از عظمت انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به رتبه چهارم ایران در علم وفناوری،گفت:با حضور در این راهپیمایی به ترامپ اعلام می کنیم که در شرایطی که ایران در چنین جایگاهی نبود و مظلومانه با دشمنان مقابله می کرد با وجود همه امکاناتی که در اختیار داشتید، هیچ غلطی نتوانستید بکنید، امروز که نظام اسلامی دستاوردهای عظیمی را کسب کرده است، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

وی گفت: اهداف ۵۰ ساله آینده نظام اسلامی که رهبری اعلام کردند، محقق می شود.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴